Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست-Nadim

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست با بالا ترین کیفیت

ترانه : حمید فریزند ، آهنگ : ندیم ، تنظیم و میکس و مستر : رضا پناهی Nadim Delam Shekhast دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
 

متن آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست :

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا بشه

بهم می گفت که بعد من می میره آخه اون نمی تونه که تنها بشه

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست

♫♫♫♫♫♫

تنها نموند ولی منو با اشکام چه تنها گذاشت

نگفته بود که میره زود نگفته بود که به جز من کسی رو داشت

بهم به جز دروغ نگفته بود

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا بشه

بهم می گفت که بعد من می میره آخه اون نمی تونه که تنها بشه

♫♫♫♫♫♫

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست


MP3 – 320

Nadim – Delam Shekhast


MP3 – 128

Nadim – Delam Shekhast

 
نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جهانی یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 21:11 http://www.first101.ir

باسلام
وبلاگ خوبی داری فقط من دیروز هم اومدم به نظرم بروز نبود حالا بازم خوب یادم نیس ولی دیروز نظر نگذاشتم و امروز برات نظرگذاشتم واقعا وبلاگت حرف نداره الان میرم تو وبلاگم منتظرت میمونم تا بیای و یه نظر بهم بدی من اونجا منتظرتم خدا حافظ
راستی اگه خواستی باهات تبادل لینک هم میکنم
www.first101.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.