Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بهادری به نام فیلم کوتاه-AmirAli Bahadori

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بهادری به نام فیلم کوتاه با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : امیرعلی بهادری ، تنظیم : امیر عرشیا ، میکس و مستر : پیمان میرزایی


 Amirali%20Bahadori%20 %20Filme%20Kootah دانلود آهنگ جدید امیرعلی بهادری به نام فیلم کوتاه


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … 

متن آهنگ جدید امیرعلی بهادری به نام فیلم کوتاه :

با یه سلام ساده زندگی من شدی همه دل شوره هام رو بردی از باورم

یه مدتی که از رابطمون گذشته از تو و از خودم یه قصه ساختم تو سرم

تو قصه ی من تو بودی ستاره تو عمق نگات تو با یه اشاره عاشق کردی به آسونی

گفتم زندگی بی تو دلیلی نداره گفتی بهم که یه روزی قراری بری و پیشم نمی مونی

آخر قصه رو باز می زارم شاید برگشتی کنارم، شاید برگشتی کنارم

آخر قصه رو باز می زارم شاید برگشتی کنارم، شاید برگشتی کنارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیرعلی بهادری به نام فیلم کوتاه

♫♫♫♫♫♫

مثل یه فیلم کوتاه که پر از تصویره خاطرات تو هر شب از تو ذهنم میره

مثل کویر شدم که آرزوش بارونه همیشه قلب من منتظرت می مونه

تا برگردی به خونه ، به خونه ، به خونه

آخر قصه رو باز می زارم شاید برگشتی کنارم، شاید برگشتی کنارم

آخر قصه رو باز می زارم شاید برگشتی کنارم، شاید برگشتی کنارم

شاید برگشتی کنارم ، شاید برگشتی کنارم


MP3 – 320

AmirAli Bahadori – Filme Kootah


MP3 – 128

AmirAli Bahadori – Filme Kootah

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.