Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز-Pouya Bayati

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز با بالا ترین کیفیت

ترانه و ملودی : پویا بیاتی ، تنظیم : فریبرز خاتمی


Pouya Bayati Raz دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز


 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز :

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه

تو میخواستی بری آبم کنی

تو جوابم می کنی خونه خرابم میکنی

آخه لیلی تورو خیلی شبا کم داره دلم

آره غم داره دلم وای تورو کم داره دلم

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز

♫♫♫♫♫♫

زندگی بی تو برام ارزش خاصی نداره

ارزش اینکه به پاش یه لحظه وایسی نداره

تو که دوری با صبوری روزمو شب میکنم

من فقط پیشه تو موهامو مرتب میکنم

یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم

یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه


MP3 – 320

Pouya Bayati – Raz


MP3 – 128

Pouya Bayati – Raz

 
نظرات 2 + ارسال نظر
Arshia دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 18:08 http://pc-iran.ir

منو با نام بروزترین وبسایت نرم افزار لینک کن.شما لینک شدی با نام موزیک سیتی

Arshia دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 17:55 http://pc-iran.ir

وبلاگ بسیار زیبایی داری خوشحال میشم نرم افزارهای کاربردی تو از سایت من دانلود کنی . عید فطر مبارک.

ممنون عید تو هم مبارک باشه
چشم به سایت تو هم سر میزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.