Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما-Hamid Askari

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی از حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : امین بامشاد ، کیفیت اورجینال بزودی


Hamid+Askari+ +Nazar+Bemonam+To+Coma دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ حمید عسکری به نام  نزار بمونم تو کما:

خیلی وقته نفسات رو کم دارم واسه من آخه مثل تا کی میشه

آخه کی مثل ت پاک مهربون واسه من مثل فرشته ها میشه

تو یه احساس عجیبی که برام معنی سادگی و نجابتی

تو یه احساس قشنگی تو برام تو برام یه عشق با شرافتی

نزار بمونم تو کما به قلب من نفس بده

زندگی و فقط نشاط به من می تونه پس بده

نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

بیا تو دستم و بگیر هر چی بخوای همون میشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما

♫♫♫♫♫♫

خیلی وقته نفاسات تو کم دارم واسه من آخه مثل تو کی میشه

آخه کی مثل تو پاک و مهربون واسه من مثل فرشته ها میشه

تو یه احساس عجیبی که برام معنی. سادگی و نجابتی

تو یه احساس قشنگی تو برام تو برام یه عشق با  شرافتی

نزار بمونم تو کما به قلب من نفس بده

زندگی و فقط نشاط به من می تونه پس بده

نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

بیا تو دستم و بگیر هر چی بخوای همون میشم


MP3 – 320

Hamid Askari – Nazar Bemonam To Coma


MP3 – 128

Hamid Askari – Nazar Bemonam To Coma

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.