Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت

دانلود آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت با بالاترین کیفیت
ترانه سرا: امیر گرایی ، آهنگ و تنظیم: بابک مافی ، میکس و مستر: سعید شایان


Babak Mafi Sokoot دانلود آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت


دانلود آهنگ در ادامه مطلب …

 

 

متن آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت :

هم آرزوم بودی هم عشق بد تا کرد
رویای تو منو بدجور تنها کرد
چشات دنیامو بهم نشون میداد
بعد از تو این دنیا از چشم من افتاد
سکوت کردم چون این انتخابم بود
سکوت کردن من حرف حسابم بود
سکوت کردم چون این انتخابم بود
سکوت کردن من حرف حسابم بود

  ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت

♫♫♫♫♫♫

سکوت کردم
سکوت کردم
سکوت کردم
سکوت کردم

♫♫♫♫♫♫

سکوت کردم
سکوت کردم
سکوت کردم
سکوت کردم

خیلی دلم تنگه خیلی ازت دورم
بعد از تو خیلی با تنهاییام جورم
خیلی دلم تنگه خیلی ازت دورم
بعد از تو خیلی با تنهاییام جورم
خیلی دلم تنگه خیلی ازت دورم
بعد از تو خیلی با تنهاییام جورم
سکوت کردم چون این انتخابم بود
سکوت کردن من حرف حسابم بود
سکوت کردم چون این انتخابم بود
سکوت کردن من حرف حسابم بود





آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.


دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت



[دانلود - Download]


دانلود آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت


دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت



[دانلود - Download]


دانلود آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.