Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی با بالاترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : پازل باند


Ali Lohrasbi Rahaei دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی


دانلود آهنگ در ادامه مطلب …
 

متن آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی :

تو دلواپسی چشات اشکیه

نمیشه بگی دلیلش چیه

خستگیا رو از این خسته بگیر

چی می دونی از غم تو دل تنگ عقاب اسیر

که از دور باید نگاهت کنه گریه کنه دل سیر

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی

زنــــــــــــدونــــــــــــــــــــــــی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

♫♫♫♫♫♫

تو باعث شدی حواسم بره خودم حالم از خودم بد تره

تو دلت از همه چی با خبره

بمیرم برات که هر ثانیه چشمای تو به دره

هوا ابریه دل تنگ تو این همه منتظره

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی






آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.


دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت



[دانلود - Download]


دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی


دانلود با کیفیت 320 - 6.72 مگبایت



[دانلود - Download]


دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.