Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو با بالاترین کیفیت
ترانه سرا : مجید بابا زاده ، آهنگ : داریوش اقدامی ، تنظیم : سعید سام


Saeed Arab Manoto دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو


دانلود آهنگ در ادامه مطلب …

 

متن آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو :

من و به خاطر خودم بخواه و بس

نه از سر هوس

از رو عادت و نه از رو بی کسی

از عشقمون بگو به هر کی که میرسی

من و به خاطر احساسم بخواه

به خاطر دل حساسم بخواه

نگو که دستمون به هم نمیرسه

بمون کنار من همینم برام بسه

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو

♫♫♫♫♫♫

هر کاری می کنی بگو به خاطرم

به من بگو بمیر باور کن حاضرم

بگو دل تو هم تنگه برای من

توی لحظه هات خالیه جای من

خالیه جای من

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

♫♫♫♫♫♫

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری


آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.


دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت



دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت


دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو


دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت



دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت


دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.