Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه با بالاترین کیفیت
ترانه سرا : نرگس جعفری ، آهنگ و تنظیم : علی عبدالمالکی
گیتار الکتریک : فرشید ادهمی ، میکس و مسترینگ : پازل بند


Ali Abdolmaleki Tehran Sholooghe دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه


دانلود آهنگ در ادامه مطلب …

 

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه :

می ترسم از این شهر لعنتی از بام تهران از شمال شهر

از کافه های دنج با کلاس از قهوه های تلخ مثل زهر

می ترسم از این که گمت کنم می ترسم عشقم بی اثر بشه

دریاچه ی چیتکت بدون تو می تونه با اشکم خزر بشه

تهران شلوغه دستم و بگیر و همدست من باش و ولم نکن

اینجا منو دور از تو می کشه این ظلم و در حق دلم نکن

پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم

تو بام تهران با چشای خیس هر چی چراغ زرده می شمرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

♫♫♫♫♫♫

این شهر انقدر دود داره که می ترسم عشقم دودشه بره

تهران شلوغه دستم و بگیر تا دلهرم نابود شه بره

جات و با هیچی پر نمی کنم هیچکس نمی تونه بیاد به جات

پشت چراغای تموم شهر بعد از تو هم گل می خرم برات

تهران شلوغه دستم و بگیر هم وزن من باش و ولم نکن

اینجا منو دور از تو می کشه این ظلم و در حق دلم نکن

پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم

تو بام تهران با چشای خیس هر چی چراغ زرده می شمرم


آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.


دانلود با کیفیت 320 - 10.00 مگابایت



دانلود با کیفیت 320 - 10.00 مگابایت


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه


دانلود با کیفیت 128 - 4.00 مگابایت



دانلود با کیفیت 128 - 4.00 مگابایت


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.