Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام خطا کردم

دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام خطا کردم با بالاترین کیفیت

ورژن جدید ، ترانه ، آهنگ و تنظیم : محمد زارع


Mohammad Zare Khata Kardam %28New Version%29 دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام خطا کردم


دانلود آهنگ در ادامه مطلب …

 

متن آهنگ جدید محمد زارع با نام خطا کردم :

خطا کردم گناه کردم ببخشم تا که برگردم

زدم زیر همه حرفام عزیزم اشتباه کردم

قسم خوردم که می مونم عزیزم با تو بد کردم

من احساس قشنگت رو چرا کشتم لگد کردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد زارع با نام خطا کردم

♫♫♫♫♫♫

تو خوب و من بد قصه پشیمونم دیگه بسه

فقط فرصت بده یک بار دارم می میرم از غصه

می دونم با تو بد کردم می دونم اشتباه کردم

زدم زیر همه حرفام ببخشم تا که برگردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد زارع با نام خطا کردم

♫♫♫♫♫♫

تو خوب و من بد قصه پشیمونم دیگه بسه

فقط فرصت بده یک بار دارم می میرم از غصه

می دونم با تو بد کردم می دونم اشتباه کردم

زدم زیر همه حرفام ببخشم تا که برگردم


آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.


دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت



دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت


دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام خطا کردم


دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت



دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت


دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام خطا کردم

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.