Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام مانتوی خاکستری

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام مانتوی خاکستری با بالاترین کیفیت


Kamran Molaei Manto Khakestari%20%28Ft Saeed Lotfi%29 دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام مانتوی خاکستری


دانلود آهنگ در ادامه مطلب …

 

 

متن آهنگ جدید کامران مولایی به نام مانتوی خاکستری :

آتیش زدی دنیامو از پیشم
با مانتوی خاکستری میری
دل میبری از عاشقی با من
یعنی سراغ دیگری میری
اونی که با من دشمنی داره
هر شب به آغوش تو مهمونه
اونی که تو دلواپسش هستی
از درد من چیزی نمیدونه
ویرونو گریونم پای تو میمونم
با اینکه میدونم از من گریزونی
ساز موافق باش مثل من عاشق باش
یا مثل سابق باش با هر کی میتونی
ویرونو گریونم پای تو میمونم
با اینکه میدونم از من گریزونی
ساز موافق باش مثل من عاشق باش
یا مثل سابق باش با هر کی میتونی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کامران مولایی به نام مانتوی خاکستری

♫♫♫♫♫♫

دیر اومدی تو سرنوشتم حیف
دل کندی از عشقم به این زودی
من عاشق چشمای تو بودم
تو عاشق حرفای کی بودی
دل کندی از دنیای من گفتی
داری ی جایه بهتری میری
میبینمت اون روز که از پیشم
با مانتوی خاکستری میری
ویرونو گریونم پای تو میمونم
با اینکه میدونم از من گریزونی
ساز موافق باش مثل من عاشق باش
یا مثل سابق باش با هر کی میتونی
ویرونو گریونم پای تو میمونم
با اینکه میدونم از من گریزونی
ساز موافق باش مثل من عاشق باش
یا مثل سابق باش با هر کی میتونی


آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.


دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت



دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت


دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام مانتوی خاکستری


دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت



دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت


دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام مانتوی خاکستری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.