Music City

The Best MusSICc Portal

Music City

The Best MusSICc Portal

دانلود آهنگ جدید رستاک با نام آرایش-Rastak

دانلود آهنگ جدید رستاک با نام آرایش با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : رستاک ، تنظیم و میکس و مستر : سعید زمانی


Rastaak Arayesh دانلود آهنگ جدید رستاک با نام آرایش


دانلود آهنگ در ادامه مطلب …

 

 متن آهنگ جدید رستاک با نام آرایش :

تو خواب دیدی من خیانت کردم اما

من توی بیداری غم چشمات و دیدم

می بینم اینجوری داری از دست میری

می دونم اینجوری تو رو از دست میدم

وقتی تو به گذشتمم بی اعتمادی

بگو چطور آیندم و با تو ببینم

زخمی تر از اونی که میگی خوب میشم

عاشق تر از اونم که اشکات و ببینم

دنیا داره پیش چشم خراب میشه

با بودنم آرامشت خراب میشه

من جای هر دومون تو گریه غرق میشم

گریه نکن آرایشت خراب میشه

دنیا داره پیش چشت خراب میشه

با بودنم آرامشت خراب میشه

من جای هر دومون تو گریه غرق میشم

گریه نکن آرایشت خراب میشه

آهنگ جدید رستاک با نام آرایش


آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.


دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت



دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت


دانلود آهنگ جدید رستاک با نام آرایش


دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت



دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت


دانلود آهنگ جدید رستاک با نام آرایش

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.